Töltsd le a kiadványunkat!
Szakmák – Támogató területek – Marketing és kommunikációs igazgató
Ő rendelkezik a legszéleskörűbb marketing- és kommunikációs tudással a vállalaton belül, ő alakítja ki a vállalat marketingkommunikációs stratégiáját, és ő dönti el, milyen eszközökkel és csatornákon építsék és kommunikálják a márkát a célcsoportok felé. A célcsoportból pedig minél többen veszik igénybe a vállalat szolgáltatásait, ő és a csapata annál jobban végezte a munkáját. A marketingkommunikációs kampányokat nem csak tervezi, hanem a jóváhagyott terveket folyamatosan nyomon követve koordinálja is azokat, és gondoskodik integrált megvalósításukról. Kialakítja a médiaegyüttműködések tartalmi irányait, és felügyeli a különböző – print, TV, rádió, online – produkciós munkák elvégzését. További feladata, hogy tartsa és ápolja a kapcsolatot a stratégiai partnerekkel, valamint a vállalat érdekeit szem előtt tartva menedzselje a velük való együttműködést. Kommunikációs szakemberként a szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatos vélemények monitorozásáért is ő a felelős, a visszajelzések és fogyasztói vélemények beépítésével képes hatékonyan fejleszteni a szolgáltatásokat és ezek kommunikációját.
* Megjegyzés: Mérettől, szerkezeti felépítéstől és szolgáltatási portfóliótól függően változhat.